سندرم نفروتیک ثانویه به آمیلوئیدوز: علل و درمان
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کلیه آمیلوئیدوز اشاره به مقدار زیادی از فیبرهای آمیلوئید رسوب در ایجاد کلیه و آسیب کلیوی. در درمانگاه، عمدتا در قالب سندرم نفروتیک. اگر سمت چپ به تنهایی، شما حتی می توانید تشدید نارسایی کلیه. امروز، اجازه دهید در مورد علل و درمان سندرم نفروتیک ثانویه به آمیلوئیدوز صحبت کنید.

علل

از آنجا که اختلال سیستم ایمنی بدن، پروتئین تجزیه اختلال متابولیک و یا انحطاط اشکال بافت همبند از الیاف آمیلوئید.حلالیت از این ماده در منطقه خارج سلولی و در نتیجه انقباض و اختلال عملکرد ارگان تحت تاثیر قرار در نرمال سالین بسیار کم است، بنابراین می تواند در بافت های واریز، و. علاوه بر این، برخی از پروتئین غیر طبیعی می تواند این ارگان شود به عنوان آنتیبادیهای پاسخ ایمنی خاص. اگر کلیه ها توسط آمیلوئیدوز تحت تاثیر قرار، سندرم نفروتیک به راحتی می تواند رخ دهد.

علائم

اگر بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک با این مشکل ایجاد می شود، آنها می توانند کلیه بزرگ خود را پیدا کنید، و بیماران به احتمال زیاد به تجربه برخی از علائم.

- پروتئینوری

- فشار خون بالا

- تورم

- درد مفاصل

درمان

به منظور جلوگیری از نارسایی کلیه، بیماران باید فوری به کاهش سرعت و یا حتی توقف پیشرفت سندرم نفروتیک و کاهش عوارض ناشی از درمان بیماران. از این نقطه، ما می خواهم چند پیشنهاد را توصیه کند.

- کلشی سین: اگر آمیلوئیدوز بیماران به علت تب مدیترانه ای فامیلی، که می تواند مورد استفاده قرار گیرد به منظور کاهش قسمت کلشی سین از آمیلوئیدوز و سهولت علائم بیمار است.

- عوامل سایتوتوکسیک: استفاده از این داروها می تواند کمک به تسکین بیماران پروتئین و کاهش سرعت پیشرفت سندرم نفروتیک.

- سلول های بنیادی: این درمان اثر بزرگ در از بین بردن عوامل بیماری زا، ارائه تغذیه و اکسیژن کافی به سلول های ذاتی کلیه و باعث بهبود سلول کلیوی را نشان می دهد. هنگامی که ساختار فیلتر از کلیه عملکرد به طور معمول، بیماران می توانند پیدا علائم خود را ناشی از زیادی هستند.

اگر شما هنوز هم هر گونه سوال در مورد سندرم نفروتیک ثانویه به آمیلوئیدوز دارند، خوش آمدید به آن را ترک در فرم زیر. ما ظرف 24 ساعت پاسخ دهید.

http://enfermedad-renal.com/el-sintrome-nefrotico/1968.html





:: برچسب‌ها: سندرم نفروتیک، علل سندرم نفروتیک و درمان ,
:: بازدید از این مطلب : 1323
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: